• Skip to primary navigation
  • Skip to main content

Towards a delicious future

  • home
  • about me
  • lost&found
  • login
  • sitesenkit
  • about

Lost & Found Department: FON / Starbucks

22/02/2007 by Hans Pronk

Uit de Bussiness 2.0 blog: FON is een mediacampagne gestart onder de naam "FonBucks" waarbij mensen die in de buurt van een Starbucks wonen een gratis La Fonero kunnen krijgen. Doel: het aantal hotspots te vergroten. Of je hiermee de dekking van je netwerk direct vergroot valt te bezien maar media-aandacht genereer je hier in elk geval wel mee.

Meer over FON

Filed Under: Breedband

About Hans Pronk

Ik hou me bezig met kunst, "alles internet", ICT en nieuwe media. Ik ben gefacineerd door de veranderingen die de wereld ondergaat, onder meer door de introductie van informatie technologie en alles wat daarmee samenhangt, en de de wijze waarop we daar (op micro- en macroschaal) mee omgaan

© 2025 Towards a delicious future. All Rights Reserved.