• Skip to primary navigation
  • Skip to main content

Towards a delicious future

  • home
  • about me
  • lost&found
  • login
  • sitesenkit
  • about

Soms voel je je klant…

12/12/2006 by Hans Pronk

En vandaag was dat zeker het geval. Mijn hoofdtelefoon (Bose QuietComfort2), een absoluut noodzakelijk attribuut om (schrijf)werk gedaan te krijgen in een drukke kantoortuin, was defect geraakt. Ik had hem in de States gekocht dus wat te doen? Een telefoontje naar Bose Nederland leerde mij dat ik een en ander maar moest opsturen naar Edam. Afgelopen zaterdag mijn precious gadget afgegeven aan onze oranje TNT vrienden in de veronderstelling hem minimaal 6 weken te moeten missen. Echter tot mijn stomme verbazing lag er vandaag (dus koud drie dagen later, of één werkdag dus) al een pakketje op de mat met inderdaad een gerepareerde (nee zelfs een gloednieuwe!) QuietComfort2.

Lof voor Bose Nederland!

Bose

—
h@nzz/2006

Filed Under: Whatever

About Hans Pronk

Ik hou me bezig met kunst, "alles internet", ICT en nieuwe media. Ik ben gefacineerd door de veranderingen die de wereld ondergaat, onder meer door de introductie van informatie technologie en alles wat daarmee samenhangt, en de de wijze waarop we daar (op micro- en macroschaal) mee omgaan

© 2025 Towards a delicious future. All Rights Reserved.